The Feet of a King (Fødderne af en konge): a poem By John McKinley Pride Jr

"The Feet of a King"

Your feet felt the love of a mothers touch; your feet felt the waves of a raging sea.
How can I follow in your steps when your feet felt the touch of a broken sinner’s tears and the brush of her hair?

Your feet felt the stairway to Pilot’s judgment; oh Lord, how do I follow?
Your feet felt the rocky trail to Calvary and the nail of my sin; oh Lord, how can you love me so?

When my feet have felt nothing but the soft soles of my own shoes, a promise from me to you oh Lord is that the day I see you; your feet will feel a kiss from my lips only worthy for the feet of a king.

By John M. Pride Jr.
8/6/08
_____________________________________________________________________________________

(This is for my Danish Friends/Dette er for mine danske venner)

Fødderne af en konge


Dine fødder følte kærlighed til en mødre touch; fødderne følte bølger med en rasende hav.

Hvordan kan jeg følge i dine skridt, når dine fødder følte et tryk på en brækket synders tårer og børste hendes hår?

Dine fødder følte trappe til Pilot's dom, åh Herre, hvordan jeg følge?

Dine fødder følte stenede sti til Golgata og søm min synd, åh Gud, hvordan kan du elske mig så?

Når mine fødder har følt noget, men de bløde såler af mine egne sko, et løfte fra mig til dig oh Lord, er, at den dag jeg ser dig, dine fødder vil føle et kys fra min læber kun værdig til fødderne af en konge.

Af John M. Pride Jr.
8/6/08

Comments

Thank you so much misty it means a lot to finally hear from some one.

Popular posts from this blog

Conspire to inspire thousands a poem By John M. Pride Jr

More poems to come soon

Honest John (Bio Style): a poem By John McKinley Pride Jr